תקנון ותנאי שימוש באתר - ביג לייק - Biglike - בניית אתרים - קידום אתרים

תקנון השימוש באתר הנ"ל נכתב בלשון זכר אך האמור בו מתייחס לנשים וגברים כאחד.

א. כללי

  1. תנאי שימוש אלו (להלן: "תנאי השימוש") מסדירים את תנאי השימוש שלך בגלישה באתר האינטרנט (כהגדרתו להלן) אותו מפעילה מפעילת האתר, ביג לייק – BigLike – בניית אתרים – קידום אתרים. השירותים המוצעים למשתמש באתר כוללים מגוון גדול של מידע ושירותים. עשיית שימוש באתר האינטרנט או קבלת שירותים מהאתר האינטרנט כפופים לתנאי שימוש אלו ולתנאי מדיניות הפרטיות (להלן: "מדיניות הפרטיות") של ביג לייק – BigLike – המהווה חלק בלתי נפרד מתנאי השימוש.
  2. השימוש באתר זה על כל תכניו והשירותים המוצעים בו, הורדות של קבצים, מדיה כגון תמונות וסרטונים והתכנים השונים המוצעים לקהל המבקרים עשויים להשתנות מעת לעת או בהתאם לסוג התוכן. הנהלת האתר שומרת לעצמה הזכות לעדכן את תנאי השימוש המוצגים להלן מעת לעת וללא התראה או אזכור מיוחד בערוצי האתר השונים.

ב. קניין רוחני

3. כל זכויות היוצרים והקניין הרוחני באתר ובשירותים המוצעים בהם ובכל תוכן הכלול בהם הינם של "ביג לייק", או של צד שלישי, שהרשה ל – "ביג לייק" להשתמש בהם. אין להעתיק, להפיץ, להציג בפומבי, לשנות, לעבד, ליצור נגזרות, למכור או להשכיר כל חלק מן הנ"ל, בין על ידך ובין באמצעות או בשיתוף צד שלישי, בכל דרך או אמצעי בין אם אלקטרוניים, מכאניים, אופטיים, אמצעי צילום או הקלטה, או בכל אמצעי ודרך אחרת, בלא קבלת הסכמה בכתב ומראש מהחברה או מבעלי הזכויות האחרים, לפי העניין ובכפוף לתנאי ההסכמה (ככל שתינתן). הוראה זו תקפה גם ביחס לכל עיבוד, עריכה או תרגום שנעשו על ידי החברה לתכנים שהוזנו או נמסרו על ידך לאתרים.

ג. תוכן האתר

4. אנו שואפים לספק לכם את המידע המוצג באתר ללא הפרעות אך יתכנו בשל שיקולים טכניים, תקלות צד ג או אחרים, הפרעות בזמינות האתר. ולכן איננו יכולים להתחייב כי האתר יהיה זמין לכם בכל עת ולא יינתן כל פיצוי כספי או אחר בשל הפסקת השירות / הורדת האתר / זמינות האתר.

5. קישורים לאתר חיצוניים אינם מהווים ערובה כי מדובר באתרים בטוחים, איכותיים או אמינים וביקור בהם נעשה על דעתכם האישית בלבד ונמצאים בתחום האחריות הבלעדי של המשתמש באתר.

ניהול משתמשים ומבקרים באתר

6. הנהלת האתר שומרת לעצמה את הזכות לחסום כל משתמש ובין אם על ידי חסימת כתובת ה IP של המחשב שלו, כתובת ה MACID של המחשב שלו או אפילו בהתאם למדינת המוצא ללא צורך לספק תירוץ אשר מקובל על הגולש.

7. צוות האתר / הנהלת האתר יעשה כל שביכולתו להגן על פרטי המשתמשים הרשומים באתר / מנויים הרשומים באתר. במקרים בהם יעלה בידיו של צד שלישי להשיג גישה למידע מוסכם בזאת כי לגולשים, משתמשים וחברים באתר לא תהה כל תביעה, טענה או דרישה כלפי "ביג לייק" או מי מטעמה.

פרטיות:

8. ככל שאינך מסכים לאיזה מתנאי מדיניות הפרטיות של האתר, אנא הימנע משימוש באתר. כל שימוש באתר, כפוף ומותנה, להסכמה למדיניות הפרטיות של האתר במלואה.

טופס צור קשר מהיר

קבל הצעה משתלמת במיוחד

ייעוץ מקצועי חינם | ללא אותיות קטנות

דילוג לתוכן